Geoblog.pl    rspoland    Podróże    Bangkok i Okolice    Zakupy i burza

Zakupy i burza

Tajlandia, Pattaya

Dzis wogóle sie nic nie działo, relax dlugie byczenie w łózku , potem mielismy iśc na basen i plaże, ale przyszedł niespodziewany deszcz z burzą tropikaną, niebo zakryło sie chmurami w minute, po 1h juz bylo sucho i gorąco , skoro mamy czas wolny to mozna jechac na zakupy, takie spokojne zakupy , dobre sklepy i stragany juz znamy więc kupujemy to co sobie juz wstepnie upatrzyliśmy. Usmiechnięte tajki ze straganów pamietaja nas z wczoraj więc na nasz widok miski maja usmiechnięte od ucha do ucha 2 razy na około głowy ( ogólnie usmiechaja sie wszystkie i to bardzo pieknie, a te co sprzątaja w hotelu za kazdym razem robią z rąk tzw, daszek i kłaniaja sie w pas) Ogólnie nudny dzień , jutro jedziemy na Most na rzece Kwai , na pływający market, na słoniki i wodospady i dzies jeszcze:)
Waldek kupił juz chyuyba trzeciego rolexa , kupuje coraz taniej , ten ostatni to już za 200 Batów, ja kupiłem jakieś słoniki i troche szmatek inne duperele, oczywiscie było KFC - na ostro smakuje lepiej niz w Polsce

puolalaiset
puolalaiset - 2009-11-09 16:28
A mialam sie pytac czy juz zaliczyles KFC:))) czemu mnie to nie dziwi:)))

puolalaiset - 2009-11-09 16:30
jak bedziesz w kuala lumpur, to pamietaj zeby byc na wiezach ok 7 rano. 8 rano moze tez byc ok. Jak zauwazyles pewnie te losie nie skorzystaly z mojej rady i tez przespaly tak jak ja:))

hubsag
hubsag - 2009-11-10 13:02
a jak już będziesz pod Birmą to wyczaj ludzi... potrafią mieć świetne malunki na twarzach... i nie zapomnij o domku ;-)))) pzdr