Geoblog.pl    rspoland    Podróże    Kingdom of Thailand, Kingdom of Cambodia, Lao People's Democratic Republic    Bangkok z Pandamus.pl

Bangkok z Pandamus.pl

Tajlandia, Bangkok

Disiaj zwiedzalismy Bangkok dzieki Jackowi i Sue , firma www.pandamus.pl - Sue jako jedyna w Tajlandji posiada licencje turystyczną TAT z jezykiem polskim. Dolaczylismy do rodziny z Warszawy tata-mama-dwoch synow. calodnowa wycieczka przeprowadzona sprawnie i milo. Jestesmy zadowoleni i główne miejsca w BKK mamy juz zaliczone. Zwiedzalismy w nastepujacej kolejnosci : -Palac krolewski (wcale tam nie mieszka krol) - swiatynia lezacego buddy (najstarszy posag buddy nawet tajowie nie znaja jego wieku, lezacy olbrzym 47m) - rejs po kanalach (przejazdzka long tail boat po tzw Wenecji) swiatynia wschodzacego slonca ( ciekawa budowla w stylu hinduskim(Didi tam nie był bo było za wysoko i stromo :hihi ) - Palac z Ramy V w (w calosci z drewna tekowego) centrum handlowe Siam Paragon (najnowsze centrum Handlowe w BKK przy stacji BST Siam,i na koncu Night Market Suan Lun Night Bazar ( niezly bazarek z podrobami) i Patpong (dzielnica sportu - głównie ping-ponga, zawodniczki graja tu niezle zawody :P). Jutro rano wstajemy o 5 by dostasc sie do granicy z Kambodza a dalej do Siem Reap. Pozdrawiamy goroco tych co nas czytaja!!! do uslyszenia.