Geoblog.pl    rspoland    Podróże    Kingdom of Thailand, Kingdom of Cambodia, Lao People's Democratic Republic    Wylot do Laosu

Wylot do Laosu

Kambodża
Kambodża, Siem Reap

Za 40 minut mamy odlot do Laosu , piszemy z lotniska, na lotnisku w Siem Reap jest darmowe Wi-Fi. jest 5:50 polskiego czasu w poniedzialek. odezwiemy sie z Luang Prabang. jak widac na zalączonym obrazku lecimy VietnamAirlines. Na lotnisku wszedzi8e zdjęcia czego nie można wnosić na pokład np. dynamitu , granatów, gazu do zapalniczek i zapalniczek też ograniczona ilość na każdego 1 szt , zobaczymy jak nas odprawią co sie bedzie dalej działo , na razie wszystkich pozdrawiamy serdecznie i do pózniej ))

ania kasprzyk
ania kasprzyk - 2010-02-08 10:56
ładnen lotnisko kocham was życze miłej podrórzy a przyokazji laos jest podobną
nazwą do lwa.

smoluch
smoluch - 2010-02-08 12:45
Jak zwykle Paziu przygotowany do podróży po mistrzowsku. Z tobą zwiedzanie to jak zaliczenie na WSP, łatwizna. Jak czytam to ciarki mnie przechodzą. Jak zwykle zaadroszczę pozytywnie i pozdrawiam z Suwałk. mam nadzieję że kiedyś jeszcze z Tobą pozwiedzam.

Ryszard
Ryszard - 2010-02-09 01:25
Lotnisko błysk Wy również.Macie fajny lot przed sobą.