Geoblog.pl    rspoland    Podróże    Kingdom of Thailand, Kingdom of Cambodia, Lao People's Democratic Republic    Przesiadka

Przesiadka

Tajlandia, Bangkok International Airport

Hej wszystkim) dziś o poranku wyruszamy na drugi koniec Tajlandi nad morze to jakieś 1200km do pokonania, rano szybkie sniadanko potem hotelowym vanem zostalismy odtransportowani na na lotnisko Udon Tani-małe ale bardzo czyste i senne,lot do Bangkoku trwał niecała godzine ( w tym czasie dostalismy zamówioną wczesniej przez internet paczuszkę z gadżetami Air Asia ) koszt biletu 49$/osobe do następnego lotu mieliśmy jakieś 4 h czasu wiec dokladnie zapoznalismy sie z lotniskiem w Bangkoku, mam na mysli te wieksze czyli Suvarnabhumi Airport. o 14:20 mielismy nastepny lot Air Asia 49$/osobe. Udajemy sie do Krabi a dokladniej do Ao Nang. NIestety z przyczyn finansowych wybralismy lotnisko w Surat Thani 150 km od Krabi, poniewaz bilet AirAsia do Krabi kosztowal 250$ na osobe, zwyciezyla wiec opcja oszczednosci pieniedzy.